FAQ - Často kladené otázky

 

1, Pokud si nejsem jistá při výběru nejvhodnějších produktů pro moji pleť, je možné nějakého doporučení/konzultace?

Ano, na https://www.klappcosmetics.cz/kontakt-2/kosmeticka-poradna/ je kosmetická poradna, zde můžete vyplnit a popsat problém pleti či vaše potřeby a odeslat. Odpověď dostanete nejpozději do 48h v pracovní dny. Pokud byste raději využili telefonu, tak napište na info@klappcosmetics.cz, do předmětu napište: potřebuji pomoci + krátký informační text. Následně vám příjde e-mail, kde budou 3 termíny na uskutečnění spontálního hovoru. Odborník si vše vyslechne, zapíše a následně vám poradí jaké produkty či ošetření budou pro vás vhodné. Vše vám zašle e-mailem.

 

2, Pro koho je kosmetika KLAPP vhodná?

Kosmetika KLAPP Cosmetics je vhodná do kosmetických salonů, studií, wellness center, lázní, beauty klinik a podobných center. Každý zákazník si může vybrat, produkty, které řeší každý typ pleti. Správným vyběrem produktů kosmetiky KLAPP si běžný zákazník může zprostředkovat takové malé ošetření z pohodlí domova, které má velký podíl při výsledném efektu péče o pleť.

 

3, Jak zaplatit bankovním převodem?

Potvrzení objednávky, včetně potřebných údajů pro platbu předem, vám příjde na e-mail. Najdete tam číslo, variabilní symbol a celkovou cenu vaší objednávky. Ve svém online bankovnictví zadáte údaje do požadovaných polí a platbu odešlete.

 

4, Jak dlouho trvají akce a speciální nabídky?

Akce, speciální nabídky zpravidla trvají do vyprodání zásob nebo jsou datově omezeny. Chcete dostávat informace o speciálních akčních nabídkách jako první? Zaregistrujte se do našeho newsletteru (na homepage v dolní části), ať už vám nic neunikne.

 

5, Měl/a bych zájem s vámi spolupracovat jako bloger/ka. Kam bych měla napsat?

Napište nám na e-mailovou adresu info@klappcosmetics.cz a my se vám ozveme.

 

6, Je možné používat řadu A Classic (s retinolem) v letním období?

Ano, řadu A Classic se může používat celoročně POUZE produkt RETINOL PURE FLUID NENÍ vhodné používat v letních a příliš slunečných dnech.

 

7, Je možné zakoupit digitální poukaz tzv. na poslední chvíli (třeba i o víkendu)?

Ano, jakmile bude platba potvrzena, zasíláme poukaz s jedinečným kódem na vámi zakoupenou částku v co nejkratším možném čase.

 

8, Je vhodné kombinovat různé kosmetické značky?

Ne, není. Každá kosmetika je postavena na jiných základech. Pokud kombinujete různé produkty, tak často není dosaženo požadovaných výsledků.

 

 

 

 

 

 

 

 

„Podle zákona č. 112/2016 Sb., o evidenci tržeb jsme povinni vystavit vám účtenku. Zároveň jsme povinni zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“ Najdete nás i na MALL.CZ